GFNY Polska

GFNY to zrodzona w Nowym Jorku globalna seria wyścigów kolarskich dla amatorów, organizowanych na najwyższym światowym poziomie. W 2018 roku po raz pierwszy dotarła do Polski. Sport Evolution jest wyłącznym licencjobiorcą GFNY w naszym kraju.

Klient: projekt własny

Okres: 2018 - 

Zakres odpowiedzialności agencji:

  • pozyskanie licencji na organizację zawodów GFNY w Polsce;
  • planowanie koncepcyjne i logistyczne;
  • kosztorysowanie i fundraising - w tym: środki publiczne i sponsoring;
  • pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń administracyjnych;
  • opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji projektu, w tym: mediaplan, patronaty medialne, public relations, email marketing, konferencje prasowe, press releases, inne;
  • kompleksowa produkcja eventu w zgodzie z najwyższymi standardami serii GFNY.

Rezultaty:

  • pozyskanie strategicznego wsparcia ze strony miasta Gdynia;
  • kilkuset zawodników w pierwszej edycji zawodów;
  • udział zawodników z 18 krajów świata - co 9 uczestnik przyjechał z zagranicy;
  • wytyczenie dwóch w pełni wyłączonych z ruchu tras o długości 134 km i 80 km;
  • start i meta na Skwerze Kościuszki w Gdyni;
  • zakontraktowanie Zenona Jaskuły jako ambasadora imprezy;
  • przeprowadzenie pierwszych w Polsce badań antydopingowych na imprezie kolarskiej dla amatorów;
  • gościnny udział w imprezie Piotra Wadeckiego i kolarzy grupy CCC Sprandi Polkowice;
  • organizacja GFNY Kids na Skwerze Kościuszki;
  • bogaty pakiet startowy: profesjonalna koszulka kolarska, bidon, worek na buty, inne;
  • przygotowanie kolekcji merch GFNY Polska, w tym także brandowana Kawa Dla Kolarzy;
  • realizacja kampanii społecznej pod hasłem "Ktoś czeka na mnie w domu", promującej bezpieczne zachowanie kierowców wobec kolarzy;
  • pozyskanie patronów medialnych: Szosa, AkademiaTriathlonu.pl, Dziennik Bałtycki, trojmiasto.pl, Radio Gdańsk, Multikino, NaSzosie.pl, Velonews.pl, Stroer;
  • szeroka kampania promocyjna za granicą - Facebook, newslettery, obecność na targach, press releases, influencer marketing;
  • krajowa kampania reklamowa o wartości 110.000 PLN netto;
  • szeroka kampania outdoorowa i za pośrednictwem sieci sklepów Decathlon;
  • blisko 0,5 mln złotych zweryfikowanego AVE publikacji medialnych o imprezie;
  • pozyskanie partnerów komercyjnych: Decathlon, Red Bull, Cisowianka, Shimano Service Center, Lech Free, BMG Goworowski, Kawa Dla Kolarzy.

Strona internetowa: www.gfnypolska.com

Facebook: www.facebook.com/gfnygdynia

GFNY Polska 2018 - official video